sobota, 30 listopada 2013

ozdoby na święta z bukowych szyszek

Już drugi tydzień z dziewczynami tworzymy w naszej świetlicy
ozdoby świąteczne na nadchodzące święta.
Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić moimi dokonaniami.
Oba stroiki są mojego pomysłu i wykonania ofkors.
Mają bardzo fajny, ciepły kolorek, szyku dodaje im złota wstążka.
(Pięknie wyglądają też z czerwoną wstążką i koralikami)


Ładnie wyglądają razem


i osobno.


Jeszcze raz z profilu.


Nikusiowi też się podobała sesja zdjęciowa:)



Dobrze, że dzisiaj nie padało, bo ciemno w domu, zdjęcia ładne ciężko zrobić.
Poproszę o słoneczko.

Miłego, pogodnego weekendu życzę. Hania:)))


44 komentarze:

  1. Ale piękne. Już sobie wyobrażam choinkę w takich bombkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezły pomysł, tylko musiałyby mieć mniejszą średnicę, ta ma 16 cm.
      Pomyślę w następnym roku:))) Pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Większa śliczność to mordka Twojego psiaka:))) Byłam, widziałam.
      Pozdrawiam Belgowo:)

      Usuń
  3. Buk ma wiele potencjału jak widać:) Piękne prace, kule urzekły mnie nadzwyczajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największe wrażenie robi na mnie ten ciepły kolor kawy z małą ilością mleka:)))

      Usuń
  4. kulka piękna jak pomarańcza:-)
    wbijałaś szypułki w styropian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megi w połowie tej kuli pomyślałam, że wyszedłby z tego niezły jeżyk i pomyślałam o Tobie;-)

      Usuń
    2. Przykleiłam klejem na gorąco.

      Usuń
  5. Śliczne:) szczególnie kulka mnie zaczarowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wiem, że powinnam pomalować stożek, przy kuli tak nie prześwituje podkład, tak to jest z prototypem;-)

      Usuń
    2. ..kulka dlatego, że mam słabość do wszystkiego co ma taki kształt:) ..nawet pewna budowla ogrodowa z kamienia ma u mnie kształt kuli, powiedzmy pół kuli:)...o średnicy 5metrów, w jej środku też jest kula granitowa:)

      Usuń
  6. Te ozdoby są śliczne, eleganckie i bardzo świąteczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam jeszcze poprosić, żebyś pieska pocałowała w nosek ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo, wyobraź sobie, że właśnie byłam przed chwilką u Ciebie, to jakaś telepatia chyba, no i też zapomniałam pozdrowić Pepę. To też ucałuj ją ode mnie:)))

      Usuń
  8. Oba piękne ale kula piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu mnie zaskoczyłaś Haniu pięknymi dekoracjami = cudowne.Piąteczka dla Nikusia i przyjemnej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie przyjemna bo jadę kupować prezenty pod choinkę:)))

      Usuń
  10. Witaj Haniu! Śliczne są! Bardzo oryginalne! Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co roku wymyślam coś nowego i obdarowuję odwiedzających nas w święta gości. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Piękne ozdoby zrobiłaś.. Nie widziałam jeszcze takich choinek i bombek. Bardzo ale to bardzo wpadły mi w oko;-))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie też wygląda z czerwoną wstążką, Twoim ulubionym kolorem w święta:))

      Usuń
  12. Bardzo mi się podobają ozdoby wykonane ze skarbów lasu. Bombka i choinka świetnie wyglądają ozdobione łupinkami od bukowych orzeszków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można dobrze wykorzystać spacer po lesie zbierając jego skarby:)))

      Usuń
  13. fajny pomysł ale pracy ogrom i pewnie paluszki poparzone. U mnie też nie ma słoneczka i dzień taki krótki ale zdążyłam zebrać wczoraj szyszki z omoriki takie fajne malutkie . Może też jakaś kulę skleję . Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Maszko co to za drzewko omorika, ciekawa jestem tych szyszek, czy ładne? Paluszki niestety troszkę ucierpiały:((Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na jakiś post u Ciebie, ostatnio coś nas zaniedbujesz kochana;(((

      Usuń
  14. Oryginalne ozdoby, super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam wciąż nieustająco. Jak to można własnymi rękami takie cudo stworzyć???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy stożek lub kula styropianowa, szyszki i klej na gorąco, no i oczywiście odwagi żeby spróbować, Sama się zdziwisz, że to takie proste. W razie czego służę radą:))) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Brzmi niby tak prosto, ale ja zawsze (mimo szczerych chęci) byłam wyjątkowo lewa do prac plastycznych. Wszystko co można by spartolić przy takiej robocie - ja na pewno bym spartoliła ;-) A potem wściekłabym się na siebie, że mi nie wychodzi i najpewniej wydarłabym się na męża, on wydarłby się na mnie, wywiązała by się awantura, potem rozwód i tak próbowanie zrobienia stroika świątecznego mogłoby doprowadzić do tragedii ;-)))) Pozostaje mi podziwianie Twojego talentu i kunsztu Haniu :-)

      Usuń
    3. Oj, jak się krzywo przyklei to zawsze można poprawić. No ale jakby miało dojść przy tym do tragedii i rozwodu to może rzeczywiście nie próbować;-))))

      Usuń
  16. Niesamowite! :)
    Piękne- to mało powiedziane :)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalne dekoracje, natura tak wiele nam daje ,tylko trzeba to umiejętnie zagospodarować.Fajny pomysł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł Haniu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowności Haniu bardzo mi się podobają- zdolna z Ciebie dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo, bardzo oryginalne:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wyglądają te bukowe szyszki. Jeszcze takich nie spotkałam, muszę baczniej przyglądać się drzewom:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ozdoby niezwykłe, gratuluję pomysłu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie mozna kupic takie szyszki???

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥