czwartek, 15 listopada 2012

sezon przedświąteczny czas zacząć

Znowu ten sam problem, w jakiej kolorystyce przygotować stroiki i choinkę na Boże Narodzenie???
Może coś zmienić, na przykład postawić na odcienie bieli , ecru i egzotyczny susz.
 A może w odcieniach zieleni z szyszuni?
 Pomysł Danki, mojej koleżanki
Wianek pod tytułem: Zgadnij co rośnie w okolicy?
A potem i tak skończy się na kolorowo, z obowiązkowo dodaną czerwienią:)

A który Wam się najbardziej podoba?
Wszystkie wykonała Hania, ta z zielnika:)))

Jeszcze chciałam pięknie podziękować za wyróżnienia od Asi , JJon i Krysi:)))
Niezły wysyp!!!
No i jeszcze mam odpowiedzieć na 33 pytania i to jakie!!!
No zarobiona jestem!!!
Może w przyszłym poście?
Może zapomną?
Pozdrówka:-D

41 komentarzy:

  1. Pierwszy bardzo elegancki, pozostałe blizsze sercu,ale wszystkie piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje za wyróżnienie ;-)
    Mnie najbardziej się podoba ten na pierwszym i drugim zdjęciu.
    Ecru albo z szyszkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu Ty mnie z tymi wieńcami i stroikami w kompleksy popadam wszystkie są piękne :)
    Pozdrawiam wieczornie Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak daleko mieszkasz, mogłabyś wpaść do nas na zajęcia i się podszkolić:)))

      Usuń
  4. piękne wianki a ten z szyszkami wygląda jak namalowany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnień. A wianki tak ładne, że już sama nie wiem który ładniejszy.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Skądże, nie zapomną :-))) Ale poczekać mogą :-) Ten z szyszuni mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy jest przepiękny ale szyszeczki też mi się bardzo podobają:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężka sprawa Haniu. Taka biała choinka byłaby rewelacyjna ale jak to uzyskać , skoro choinka naturalna jest zielona. Chyba ,że sztuczna ale generalnie jestem przeciwna sztucznościom.Całą pobarwić na biało to dużo pracy. Ja bym się nie podjęła.No chyba ,że maleńka choinka bedzie a nie trzy metry nie mówiąc o pięciu. U mnie pewnie będzie miszmasz czyli tak jak powinno chyba być ,bo nie na darmo się mówi że wystrojona jak choinka czyli pstrokato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakby same białe ozdoby i tiulem ją owinąć. Mam wizję... tylko nie mam kasy na takie zmiany:(((

      Usuń
  9. Cudne te wianki! Szkoda,że ja tak nie umiem.Gratulacje z powodu tylu wyróżnień!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy wianek - taki niewinny, delikatny, jasny - zauroczył mnie ;) Wszystkie są piękne i mają w sobie "coś", ale wybrałabym ten biały.
    Ale i tak będzie u mnie "na bogato" (żeby nie powiedzieć: na pstrokato), nie potrafię się powstrzymać ;-)
    Tym bardziej podziwiam "pierwszy"...
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybacz ale nie potrafiłabym zdecydować, który piękniejszy. Jeden ładniejszy od drugiego :) Wszystkie bym wybrała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Haniu, wszystkie są piękne, wszystkie, co do jednego:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne. Lubię takie rzeczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ładne, ale najbardziej spodobał mi się ten w zieleni, z szyszkami. Czy zielone kuleczki między szyszkami to owoce jakiejś rośliny? - są bardzo dekoracyjne:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są gałązki sorgo, można je kupić w sklepiku internetowym u Tulki. Wpisz w wyszukiwarkę wianki Tulki. Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Pierwszy najpiękniejszy:) U mnie w tym roku będzie królowała czerwień i zieleń. Trzy lata temu było biało, złoto, srebrno i ecru, dwa lata temu były miedź, brąz i złoto, a w zeszłym wszystkiego po trochu, czyli kolorowo i pstrokato:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz niezłe zapasy ozdób! U mnie zawsze zielono, czerwono i złoto;)))

      Usuń
  16. pierwszy najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Lecę pod sosny i modrzewie zbierać szyszki!
    Pozdrawiam, wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana ja to taaaki antytalent wiankowy jestem, że normalnie trudno znaleźć większego. Może dlatego podobają mi się wszystkie! Każdy bym przygarnęła, ten do łazienki, ten salonu, ten do kuchni i w końcu na drzwi wejściowe ;)
    A co :):*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapachniało świętami! Świetne kompozycję.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Znalezione przypadkiem, ale oczu oderwać nie umiem :)
    Sama robię wianki i stroiki ale Pani talent... no cóż, dużo nauki przede mną.

    Gorąco pozdrawiam :)

    http://moje-wianki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę wyjść bez komentarza , zauroczył mnie wianek szyszki i sorgo - jest prosty i elegancki .

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne wianki, szczególnie ten biały. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://martunia84.blogspot.com/

      Pozdrawiam serdecznie Marta

      Usuń

♥♥♥♥♥♥♥♥