piątek, 17 czerwca 2016

o kolorze niebieskim w ogrodzie, różach i nowych starociach

Kocham kolor niebieski w ogrodzie.
Szałwia, kocimiętka, ostróżki, bratki i lobelia, wszystkie uwielbiam.
Ciągle mi mało i mało;-)


 Tu wdzięczna bonica z lobelią i szałwią w zestawie.




Zapomniałam, o błękitnym lnie, ja niedobra !




Surfinę niebieską dostałam od męża, 
żebym nie cierpiała jak szałwia
przekwitnie;)


Róża po prawej miała być niebieska, ale urosła różowa,
to nic, za to cudownie pachnie:)))
Mam pecha co do niebieskich róż, 
dwie już mi przemarzły, zanim zakwitły.
A na koniec to co tygrysy lubią najbardziej,
coś niebieskiego, co będzie zdobić mój ogród
cały rok.
Tadam

Dwa cudowne, emaliowane stare wiaderka
i jedno nawet nie cieknie, hrehre.
Znalazłam je na skupie złomu, oba były prawie czarne,
jedno służyło do mycia rąk, w drugie do drobnego żelastwa.
Taka byłam szczęśliwa i uradowana, że pan
z wrażenia, sprzedał mi oba za 6 zł.
Po wyszorowaniu, ukazał się piękny, niebieski kolorek,
 a wnętrze śnieżnobiałe. No i się okazało, że som parą!!!


,
A na koniec, dowód na to, że
czasami warto coś przesadzić jak nam słabo rośnie.


W innym miejscu, miała dwa kfiatki i blade listki, no rachityczna była,
a teraz proszsz.

Pozdrawiam
Hania:)))


6 komentarzy:

  1. Wiaderka są niesamowite i taki kolor niebieski, to coś dla mnie :-)))
    Ależ u Ciebie Haniu sielsko anielsko ...
    Tak wypoczynkowo.
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie u Ciebie Haniu! Wiaderka niesamowite z tym niebieskim kolorkiem:)) No i róże.. Pozytywnie zazdroszczę, piękne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Róż mam coraz więcej, nie potrafię się im oprzeć:)))

      Usuń
  3. piękny ogród !
    mam nadzieje ,że i mój kiedyś będzie tak urokliwy :)

    naczynia emaliowane tez bardzo lubię , przypominają mi dzieciństwo i moją babcię :)
    pozdrawiam lawendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Niestety lawenda u mnie słabo kwitnie, mam kiepską dla niej glebę chyba?
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥