piątek, 30 sierpnia 2013

nasz wieniec dożynkowy 2013

Tak, długo mnie nie było z powodu dodatkowych zajęć na kole "Oj tam, oj tam"
Razem z dziewczynami robiłam wieniec dożynkowy
 na dożynki parafialne i gminne.
Konstrukcję zrobił nam Maciej z rady sołeckiej 
według mojego rysunku z wymiarami.
Pomysły na przyozdobienie wieńca rodziły się podczas prac metodą prób
 i muszę powiedzieć, że ta metoda jest najlepsza. 
W tym roku postanowiłyśmy zrobić wieniec tradycyjny,
w delikatnej tonacji kolorystycznej, ze zboża i suszu roślinnego.
Pięknie się reprezentuje na zielonym tle.
Ciekawa jestem czy jego urodę doceni jury w konkursie na 
najlepszy wieniec dożynkowy?
.



Na koniec zdjęcie moich słodziaków


Pozdrawiam Hania:)))

32 komentarze:

  1. Wieniec dożynkowy mnie się bardzo podoba i myślę, że jury też go doceni. Twoje "słodziaki" są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję:) Słodziaki rozrabiają coraz bardziej;-)

      Usuń
  2. wygląda jak królewska korona, ile to trzeba talentu, pracy i umiejętności aby stworzyć takie dzieło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy. W tym roku poszło nam bardzo sprawnie bo zrobiłyśmy trochę mniejszy, mamy też coraz większą wprawę:)

      Usuń
  3. Piękny Hanuś...
    W Muzeum Wsi widziałam mnóstwo wieńców i uważam, że Wasz uplasuje się w czołówce.
    Trzymam kciuki
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieniec jak wieniec, choćTwój- ładny :) Ale...słodziakom należy się pierwsza nagroda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz żeby je wystawić jako dodatek do wieńca;-)

      Usuń
  5. Wieniec bomba, ale gromadka wali na kolana :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieniec dożynkowy bardzo piękny.Zawsze podziwiam Panie za ich pomysły i sztukę zrobienia takiego wieńca.Rosną Twoje słodziaki.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw trzeba mieć pomysł a potem trzeba umieć improwizować. Pozdrawiam Halinko:)

      Usuń
  7. Piękny wieniec. My wczoraj wieczorem też skończyłyśmy nasz wieniec. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak wyszedł, może się pochwalisz?
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Wow, nie znam się na dożynkach, a nie na wieńcach, ale to cudo jest majstersztykiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem dziewczynom ,na pewno się ucieszą taką opinią:)))

      Usuń
  9. Misterna robota. Ciekawa jestem co potem z takim wieńcem się robi? Trzeba by może jakoś zakonserwować i przechować dla potomnych. A kurki, to moje marzenie więc sobie patrzę i Ci zazdroszczę.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieniec jest potem przez rok ozdobą naszej świetlicy wiejskiej. Często wykorzystujemy przerobioną konstrukcję do następnego wieńca. Niestety kwiatki płowieją a zboże się wykrusza, może jakby go spryskać lakierem to by postał dłużej, ale nie wiem czy byłby taki ładny błyszczący?

      Usuń
  10. Piękny. Lubię skromne, a jednocześnie imponujące kompozycje. Z prostych, tradycyjnych składników. Cudnie wymyśliłaś, Haniu, a komisja musi się ze mną zgodzić ;)
    Kuraczki przesłodkie!
    Ściskam czule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to bardzo rażą sztuczne kwiaty i krzykliwe kolory w wieńcach. Komisja komisją, dla nas i tak jest najpiękniejszy:)))

      Usuń
  11. Śliczny! A kurkom się podobał? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieniec był robiony w naszej świetlicy wiejskiej więc go nie widziały niestety;-(

      Usuń
  12. Piękny wieniec Haniu:) Ty to zdolna bestia jesteś :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam też bardzo zdolne koleżanki;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny!!!! Niezmiennie podziwiam Twój styl, który widać w wyglądzie ogrodu, w obrazkach i w tym wieńcu - subtelny, bez krzykliwych dodatków, naturalny. Jestem pod wielkim wrażeniem. Powodzenia przed jury :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haniu wieniec piękny, włożyłyście w niego dużo pracy wierzę ,że będzie to docenione, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno jest pewne, coraz bardziej sprawnie nam idzie ta robota. Nie ma to jak osiem lat praktyki.

      Usuń
  16. Ciekawy, oryginalny i pomysłowy wieniec. Jak dla mnie numer jeden...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie wieńce pamiętam z dzieciństwa, jakoś nie przemawiają do mnie nasionkowe wyklejanki; będzie pierwszy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥