piątek, 18 stycznia 2013

jak zrobić oryginalny stroik na cmentarz


Do zrobienia stroika potrzebujemy:
 trzy dłuższe i trzy krótsze gałązki wierzbowe lub brzozowe  średnicy  1,5 - 2 cm
gałązki jałowców i tui 
mogą być jeszcze gałązki z owocami róży lub głogu
to czarne to owoce ligustru
drut florystyczny i wstążkę atłasową lub z organzy
Gałązki dłuższe kładziemy na krótsze i mocujemy wkrętami w miejscu krzyżowania się
(można wykorzystać męża z wiertarką)
następnie kładziemy gałązki iglaków i owijamy całość drutem florystycznym 
mocujemy drutem kwiatki 
wtykamy gałązki ligustru i głogu pod drut
mocujemy wstążkę i elegancko owijamy
jeden koniec wstążki  powinien być dłuższy
I GOTOWE
Pozdrawiam Hania:)))

19 komentarzy:

  1. Ale mam u Ciebie zaległości... tzn miałam bo właśnie nadrobiłam :-)
    Masz Swietne pomysły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tak jeszcze nie robiłam. Wykorzystam pomysł w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe i bardzo ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu,
    piękny i gustowny
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś tu piszecie o wiośnie???? Ja też już nie mogę się doczekać:) Piękna wiązanka:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna:) Bardzo podoba mi się wykorzystanie męża z wiertarką:)))
    Pewnie wykorzystam, tylko śnieg musi przestać padać, bo zasypie taką ładną wiązankę:)
    Pozdrawiam z zaśnieżonej Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mąż bywa pożyteczny hi hi. My też zasypani śniegiem:))) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Dziękuję za miłe słowo i zaproszenie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hanuś, cudny bukiet. Niepowtarzalny.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tymi patykami.

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥