niedziela, 19 lutego 2012

Matka Boska z dzieciątkiem





Ten stary oleodruk długo wisiał w moim rodzinnym domu . Teraz zdobi ściany mojej zielonej sypialni. Ma dla mnie dużą wartość sentymentalną, poza tym jest starszy ode mnie czyli prawie antyk. Bardzo lubię starocie i mamy w domu wiele różnych kolekcji , którymi może kiedyś się pochwalę. Nie są to może cenne rzeczy, ale każdy ma swoją historię, a wiele z nich służy nam do dziś zamiast kurzyć się gdzieś u kogoś na strychu.
Christina poprosiła mnie o podanie pięciu kosmetyków których zawsze używam

Jestem wierna
1) perfumy Chanel nr 19
2) podkład l`oreal indefectible
3) róż bourjois
najczęściej dostaję w prezencie
4) krem aktualnie Eucerin
5) kredka czarna, byleby z ostrzółką w komplecie
Pozdrawiam niedzielnie Hania

2 komentarze:

  1. Dzięki Haniu, też kocham takie cenne, sentymentalne pamiątki rodzinne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam starocie i rodzinne pamiątki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥