czwartek, 29 marca 2012

kurczak ze wstążki - pomysł na stroik wielkanocny





Coraz bliżej święta i trzeba było wymyślić jakieś nowe ozdoby. W tym roku postanowiłyśmy zrobić sobie kurczaki ze wstążek. To cudo powstało na ostatnim kole gospodyń "Oj tam oj tam" we współpracy z Danką, która jest bardzo dokładna i cierpliwa jak widać. Ja bardziej skupiłam się nad ogólną koncepcją. Zaprojektowałam i przymocowałam nóżki, dzióbek, ogonek i takie tam. I tak w zespół powstał ten uroczy z lekko zawadiackim grzebykiem przystojniak. Ciekawe co na to moje kury???
Pozdrawiam Hania
Zajączka ze wstążki można zobaczyć tu

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kurczak:)Kolory bardzo energetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy kogut :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kury - zakochane od pierwszego wejrzenia:) w takim przystojniaku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniał koncepcja. Wychodzi na to, że ja raczej jestem Danusią, bo zrobiłam same jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są prace w zespole, każdy robi to co lubi i mu lepiej wychodzi, a jak się komuś nie chce pracować to robi wszystkim kawkę. Polecam Hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieziemsko sympatyczny kuraczek :)

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥