sobota, 6 października 2012

zabawy z psem

Krysia ogłosiła nowy konkurs październikowy zabawy z psem.

Oto przedstawiam Norkę

skoczna dziewczyna prawda
Norka jest amstafką, bardzo przyjaźnie nastawioną do ludzi i zwierząt,
często nazywamy ją Norką Pierdziorką, nie muszę chyba dodawać dla czego,hi hi,
najbardziej uwielbia siedzieć przed kominkiem z nosem w szybie. 

Oto przedstawiam Nico


Nico jest pieskiem wziętym ze schroniska, 
był na początku bardzo smutny, ale jak widać chłopak się rozkręcił.
Uwielbia ganiać po polach i lasach, kopać doły na środku trawnika, tańczyć.


Jeżeli macie fajne zdjęcia ze swoimi piesami to zapraszam do zabawy u Krysi;)))

Pozdrawiam Hania:)))


25 komentarzy:

  1. Wesoła gromadka :-)
    Miłego nicnierobienia w sobotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przynajmniej nie będę miała wyrzutów, bo tego mi najbardziej trzeba: nicnierobienia:)))

      Usuń
  2. Witaj Haniu :)
    Pieski urocze i skore do figlów dobrze że żyją w zgodzie :)
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieski żyją w zgodzie ze sobą i z kurami też. Gorzej ma się sprawa z Nico i kotami, w domu jest ok, jedzą obok z miski, ale na podwórku...
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nico - jest moim pierwszym kandydatem na głos! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że pieski są u fajnych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe skoki:-))) My tym razem nie startujemy:-)))
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam ,że masz pieski :-)
    Ale skoczne :-)
    Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ psiaczki urocze. To Ty psiarokociara? Ja tylko teoretycznie ale może przygarnę kiedyś jakiegoś pieska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to chyba bardziej kociaropsiara, ale kury też są fajne i mądre. Jak się mieszka w lesie na takim odludziu to pieski są wręcz niezbędne. Człowiek czuje się bezpieczniej. U nas jest dużo dzików, borsuków i tacy na dwóch nogach też się pojawiają i podglądają. Jak ktoś do mnie przyjeżdża nieznajomy, to zawsze pyta czy ja się nie boję tak sama tutaj być. To ja mówię, że mam kury obronne no i psy:))) A pieska przygarnij, takie ze schroniska są tak wierne, oddane i najważniejsze przeszczęśliwe. Wyciągną człowieka z każdego doła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ;)
    Bardzo udane zdjęcia. Życzę Wam byście zajęli dobre miejsca ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  10. ho ho :) powodzenia, psiaki cudne i uzdolnione :) ja potrafię co najwyzej patyka gryźc :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałem na tą fotkę:)
    Pozdwriam seredecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i witam w gronie obserwatorów:)))

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥