czwartek, 24 października 2013

zakręcona w czasoprzestrzeni ...

Co mają te piękne garnki do tego tytułu?
Ano mają dużo i nie tylko one!!!
Ostatnio nie wyrabiam się zupełnie! 
Ciągle w rozjazdach między lekarzem jednym a drugim, 
zajęta porządkowaniem ogrodu i doprowadzeniem domu do względnego ładu, 
ciągle zmęczona, nie miałam czasu ani sił
 na zrobienia posta dziękczynnego;)
A ostatnio poszczęściło mi się bardzo, bardzo!!!
Wygrałam te piękne emaliowane rondelki u Maszki
która prowadzi bardzo "klimatyczny" blog o swoim ogrodzie, 
kwiatach i podróżach, z przepięknymi zdjęciami. 
Zresztą zobaczcie sami to miejsce strzeżone przez koty i ptaki, jak pisze Maszka.
Rondelki są przecudnej urody i w nieznany mi sposób uległy cudownemu rozmnożeniu!
W każdym bądź razie, dotarło do mnie aż pięć sztuk;-D








Jakby tego było mało wygrałam też u Klarki, przezabawną książkę Oskar i reszta
z autografem autorki Ewy Połczyńskiej Winek, 
oraz herbatki owocowe, dodam moje ulubione.
Klarka  prowadzi bloga Dziś też Cię kocham, zajrzyjcie koniecznie!!!


Mam teraz swojego osobistego Cipiptaszka:)))


Dziękuję, dziękuję:)))

 Na koniec akwarelka z której dochód przeznaczony będzie
 Dla Fundacji Dom Tymianka, dla kotków.
Więcej o tej akcji dowiecie się u Anki Wrocławianki.



Udało się, a teraz biegnę na Koło robić stroiki na Święto Zmarłych.

Witam serdecznie nowych obserwatorów i wszystkich ciepło pozdrawiam:))))
Hania

47 komentarzy:

  1. Gratulacje !
    Takie rondelki to extra sprawa :-)
    I jeszcze wygrana u Klarki to same przyjemności Ciebie czekają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś dla ciała, duszy i jeszcze zestaw do kuchn, tyle radości naraz :-D

      Usuń
  2. Haniu- nic tylko smażyć !
    Widzę, że orzechy pozbierałaś, wino nastawiłaś, a teraz jeszcze stroiki !
    Pracuś z Ciebie niebywały, a bałaganu u Ciebie nie widać. Jest pięknie i stylowo.
    Gratuluję mnóstwa nagród- Ty to masz szczęście !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałaganu nie widać, bo jest w drugiej części pokoju, hi, hi.
      Nieszczęścia chodzą parami, ale szczęście widać też:)))

      Usuń
  3. Wiesz,Haniu dostałaś piękne prezenty ale dzisiaj znowu zachwycił mnie Twój ogród!!Te kolory!!!Niesamowity klimat,przepiękne miejsce.A jak zobaczyłam orzechy to aż Ci zazdrościłam.Ja miałam dwa orzechy,serio dwa ale moj orzech ma dopiero 4 lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku miałam mało, w ubiegłym roku to nazbierałam 4 takie kosze. Moje są już duże, ale Twój się niebawem rozkręci. Na pewno te dwa smakowały niesamowicie;-)

      Usuń
  4. Haniu gratuluję wygranej.Dojrzałam butlę z nastawionym winkiem, z czego one?
    Pozdrawiam, życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wino jest eksperymentalne z pigwy, ciekawa jestem, czy coś z tego wyjdzie, hi,hi.

      Usuń
  5. Gratuluję świetnych prezentów. W tle na fotkach Twój ogród wygląda jak z czasopism - po prostu sielanka :-)
    A postumencik dla Cipiptaszka masz? ;-)))
    Akwarela jak zawsze cudowna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki, gratki!!! Cipiptaszek bajkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba rzeczywiście powinnaś zagrać w totka bo to jakaś seria chyba. Czy ja przez przypadek nie włożyłam do paczki mojego Sarkiego ? No nie, widzę ,że siedzi na fotelu ale widzę go też u Ciebie pod stołem. Koty też się rozmnożyły w tajemniczy sposób ? Ptaszka też bym chciała ,no bo sama wiesz :-).Super pomysł z tą akcją w Domu Tymianka. Całuski wielkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie, teraz nie mogę patrzyć na te srebrne metalowe garnki. Emaliowane rondelki przy nich są takie eleganckie w tych pastelowych kolorkach. Trafiło mi się idealnie, bo córka wzięła do akademika wszystkie mniejsze garnki. Całusy

      Usuń
  8. Gratulacje! I rondelki też super! Ptaszek sympatyczny z resztą też :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Twój kolorowy ogród na zdjęciach zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest kolorowo, głównie za sprawą marcinków i trzmieliny pospolitej:))) Dziękuję:)))

      Usuń
  10. Twoje zdjęcia otrzymanych uroczych prezentów na tle ogrodu są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zadowolona z pomysłu i realizacji:))) To był nagły impuls, jak widać trafiony;)

      Usuń
  11. No to Ci się udało...Ja szczęścia w candy ani w konkursach nie mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze wygrane i to zaraz dwie, może Tobie też się poszczęści, czego serdecznie życzę:)

      Usuń
  12. Szczęściara z ciebie z Haniu ! Piękne prezenty. Ogród piękny. Dom piękny.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie Ty umiesz robić piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Mój mąż najpierw głową kręcił, o co mi chodzi z tym ustawianiem stołów i kompozycji, potem sam dostawił dziadka do orzechów;-)

      Usuń
  14. Wspaniałe prezenty i cudna akwarelka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Haniu :) piękne zdjęcia, cudne wnętrza i szczegóły na nich :) No i fajne prezenciki.
    Chyba zauważyłam krzew dziurawca ???? Jeśli się nie mylę, to powiedz, proszę, czy okrywasz go na zimę ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli myślisz o tym czerwonym krzaczku to jest to trzmielina pospolita, ten przed nim to przekwitnięty żółty pięciornik. Na zimę ich nie okrywam, są wytrzymałe. Pozdrawiam:)))
      P. S. Namalowałam trzeciego koguta;-D

      Usuń
    2. Dałabym głowę, że te żółte kwiaty na krzewie za Ptaszkiem, to dziurawiec:)
      Mówisz o trzecim kogucie:) chcesz jakąś literkę, to pisz:) pozdrowionka:)

      Usuń
    3. Ten kfiatek to jakaś jednoroczna roślinka w doniczce.
      A została Tobie jeszcze ta wełna co córce zrobiłaś sukienkę, bo bym się uśmiechnęła o taką kamizelkę do pół doopki:)))

      Usuń
    4. Haneczko, niestety. Ta włóczka, to melanż prutej szarej i nowej, tej cieniowanej. Miałam dwa motki i już nie mam:( przykro mi. Może innym razem, pozdrawiam

      Usuń
  16. Haniu, dobrze że powiedziałaś! Pokazałam Cipiptaszkowi tego drugiego, a on aż podskoczył w górę z radości! Może to jego brat... albo swat... :))
    Chyba przestanie już szukać szczęścia po świecie, skoro znalazł kogoś z rodzinki :)

    Obrazek cudny, gdzie go można kupić? Na straganie dla Tymianka? Lecę zobaczyć...
    Szczęściara, mnóstwo prezentów dostałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero niedawno wysłałam akwarelkę mailem do Ori do sklepiku, jeszcze mi nie odpisała.
      Mój Cipiptaszek naprawdę wygląda jakby był krewniakiem Twojego, może wystawimy je na aukcję:) Twój to już ma swoich wielbicieli, a mój można powiedzieć niezłe pochodzenie, bo od Klarki, hi, hi.

      Usuń
    2. Przed chwilą odebrałam Twój mail, nie zdązyłam Ci nawet odpisać, zarz wrzucę akwarelkę do straganu, chyba nie muszę pisać, jak Ci bardzo za nią dziękuję?! :-))

      Usuń
  17. Cipiptaszka na aukcję?? Toż to jak moje dziecko!

    :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Haniu, Ty szczęściaro!! Chyba przegapiłam to candy u Maszki, no ale ja też taka zakręcona jestem ostatnio... ;-)))) Pięknie masz w swoich włościach, nie musisz nic więcej ogarniać ;) Kadry jak z martwej natury ;)
    Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mój kot się chyba obraził, że on to niby martwa natura i przyniósł mi zdechłą mysz do kuchni;-D
      Ściskam:)))

      Usuń
  19. Pięknie u Ciebie Haniu! Gratuluje wygranej. Emaliowane rondelki nie tylko urodziwe ale i bardzo przydatne. A u Maszki bywam i bardzo lubię ten klimacik.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęściara z Ciebie, super prezenty wygrałaś:))) Takich rondelków nigdy w domu za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana akwarelka piękna, tak jak i twoje wygrane :). Z serca gratuluję!
    Mam nadzieję, że wyświetli mi się nowy post u Ori, już z akwarelką, bo póki co cisza :).
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, akwarelka została wystawiona na Straganie dla Tymianków, ale widzę, że Halszka się już zgłosiła. Dopiero teraz się dowiedziałam, że zamiast dawnego sklepiku jest stragan. Jeżelibyś chciała to mogę namalować następną na stragan z zastrzeżeniem, że zamówiona, tylko napisz co byś chciała na obrazku. Buziaczki Hania

      Usuń
  22. Hania gratuluje wygranych !!! garnki piękne !!
    Akwarelka jest śliczna :)
    buziaki i zdrowia życzę :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak wyprowadzałam się na wieś to nie przypuszczałam jak ważne są połączenia komunikacyjne z miastem. Teraz zlikwidowali mi wszystkie połączenia PKS z Bydgoszczą, do Świecia mam trzy na krzyż i muszę strasznie kombinować jak choruję. Buziaki:)))

      Usuń

♥♥♥♥♥♥♥♥