czwartek, 3 maja 2012

majówka w moim ogródku

Majówkę spędziłam bardzo pracowicie.
Zrobiłam oldskulowe dróżki ze starej cegły, żeby bardziej
wyeksponować wcześniej uplecione płotki.
No i dlatego, że pielenia dróżek nie cierpię.
Ten drewniany trójkąt nad balkonem pomalowaliśmy drewnochronem,
dokonując niezłych akrobacji na drabinie.
Tutaj też pleciony płoteczek ale z wikliny.
Jak widać lubię sobie popleść.
Znalazłam też chwilkę aby posiedzieć na werandzie i pomyśleć co by tu jeszcze ...
Zrobiłam więc parę zdjęć .
Chyba oszalałam z tą robotą !!!

12 komentarzy:

  1. Pięknie wszystko zrobiłaś i ładny masz ogródek i domek. Bardzo podoba mi się przedostatnie zdjęcie, te z dużymi świerkami i małą ławeczką, a płotek jest super.
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się spracowałaś, należy się odpoczynek ;-)) Zawsze marzyłam o takim płotku ;-)))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj,pracowite dni miałaś ale efekt jest bajeczny . Bardzo lubię takie klimaty.Pozdrawiam - Bernadka .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i bajecznie w Topolinku :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie plecione płotki... sama jakoś nie mogę się zebrać aby zrobić u się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tak pięknie jak w moich marzeniach:00

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za przemiłe komentarze:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płotki są piękne. Wszystko jest piękne:)Grządki bardzo ładnie wyglądają oplecione płotkami. Piękny ogród:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu,ja kocham takie płotki...w zeszłym roku uplotłam sobie taki niziutki z uschniętej rdestówki....nawet jest jeszcze w dobrej formie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym się jeszcze nauczyć pleść koszyki i donice. Bardzo mi się podobają te Twoje na werandzie. Sama je zrobiłaś? Pozdrawiam

      Usuń
  10. To ja jeszcze raz:) zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj.
    Pozwoliłam sobie nieco pozwiedzać. Pięknie mieszkasz i masz cudny ogród. Lubię ogrody, ale zupełnie nie znam się na robotach, sadzeniu i tym wszystkim, chociaż coraz bardziej zaczyna mi się to podobać i podziwiam wszystkich za pracę nad ogrodem, bo trzeba mieć serce, oj trzeba. A widać, ze Twój ogród jest kochany :)

    Pozdrawiam, Anuszka.

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥