piątek, 3 sierpnia 2012

stroik na cmentarz z wierzbowych gałązek



Do zrobienia podstawy stroika wykorzystałam wierzbowe gałązki, które mają piękny zielony kolor. Można też użyć brzozowych lub leszczynowych. Połączyłam je wkrętami do drewna. Na tak zrobiony krzyż położyłam gałązki iglaków i owinęłam drutem florystycznym. Dodałam owoce aronii i ligustru, wcześniej usuwając liście, które by szybko uschły. Na koniec przymocowałam kwiaty i przypięłam wstążkę w podobnej kolorystyce. 
Tak powstał oryginalny stroik w stonowanych kolorach, moich ulubionych.
Pozdrawiam Hania:)
Podobny stroik w kształcie krzyża w kolorze pomarańczowym można zobaczyć tutaj

25 komentarzy:

  1. Wierzbowe gałęzie to świetny pomysł na stroik.
    Zapamiętam.
    Uściski sobotnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i pomysłowy a do tego elegancki.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny:)I nie straszy jak ta tandeta pod cmentarzami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, taki nietypowy i elegancki. ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo uroczy stroik-pomysł pozwolę sobie wykorzystać .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. skromny i elegancki, piękny:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny taki oryginalny, lubię takie stroiki. Zrobiłam kiedyś podobny ale z wierzby mandzurskiej - która ma poskręcane gałązki - ten Twój jest taki bardziej elegancki

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥