czwartek, 10 maja 2012

parę pomysłów na ogród

Oto parę pomysłów, które wykorzystałam w moim ogrodzie

1) Kwietnik w dziurawym pniu orzecha

2) Stary emaliowany dzbanek znaleziony na wysypisku dla koloru, ozdoby i do podlewania kwiatów
(trzy w jednym).

3) Dzbanek a'la doniczka


4) Doniczki do powieszenia na płocie

5) Obwódka ze starych cegieł z rozbiórki

6)Obwódka z kamieni polnych

7) Kamienie polne a'la murek


8) Rozsada na nocne przymrozki i wcześniejsze zbiory dla ogórkożerców i fasolkożerców takich jak ja. No i na wrednego kreta.

A jutro zabieram się za malowanie akwarelek dla Qrki, bo przyjadą w końcu moje nowe okulary. W starych nie dawałam już rady. Całusy Hania

10 komentarzy:

  1. Cudo i jeszcze raz cudo !
    Haniu, jest pięknie.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo pomysłowe i piękne.Cudne bratki w doniczkach.Kurka puchatka zniosła 3 jajka i dalej nic postanowiła je wysiedzieć,zobaczymy co z tego będzie-termin lęgu na 26 maja.Jak coś będzie to wyślę Pani.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ma trzy jajka to można zawsze podrzucić ze trzy od innej kurki miniaturki. U mnie we wsi jedna kura to wychowywała nawet kaczki. Pozdrawiam i trzymam kciuki za puchatkę.
      P.S. Wydaję mi się, że to jedwabista silka.

      Usuń
  3. Haniu, pięknie, pięknie i jeszcze raz, pięknie, pozdrawiam z mojego ogrodu ( masz u mnie odpowiedź na pytanie odnośnie żółtych kwiatków):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny napiszę; ależ pięknie u Ciebie! Pomysły kupiłabym, ale razem z wykonawstwem ;-))) Na razie odpuszczam sobie upiększanie ogródka, czekam na ten następny... "Murek" z polnych kamoli cudny!
    Uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  5. tez lubię takie pomysły wykorzystywać u siebie...piekne te dzbanuszki!!!!Haniu ..ja właśnie zrobiłam już ostatnie zamówienia ze starej partii i jutro też mam plan zabrać sią za szyldziki dla ciebie-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne inspiracje, ładnie, estetycznie i pomysłowo, bardzo miło się ogląda a jeszcze bardziej chce się mieć u siebie tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły.
    Zachwycają mnie stare emaliowane dzbanki i spatynowane donice.
    Pięknie prezentują się w ogrodzie.
    Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Twoj ogród jest zjawiskowy, a dom- marzenie.
    Piekny blog
    cudne zdjęcia.
    Zostaje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I would like to follow your blog. How do I do that?

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥