piątek, 29 marca 2013

niezapominajki to są kwiatki z bajki

Niezapominajki to są kwiatki z bajki
Rosną nad potoczkiem
Patrzą żabim oczkiem  
Szepczą sobie skromnie
Nie zapomnij o mnie


Niezapominajka z greckiego dosłownie mysie uszko zwana również niezabudką. Pięknie prawda? 
Jest to kwiatek o którym nie możemy zapomnieć w ogródku, dodam mój ulubiony.
Uwielbiam niebieskie kwiatki, mam do nich ogromną słabość. Nie tylko zresztą ja.
Te urocze kwiatuszki namalowałam dla Maszki.
Pozdrawiam Hania:)))

14 komentarzy:

  1. Oj, marzę już o niezapominajkach, mam je w głowie od jakiegoś czasu. Sa piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam niebieskie kwiaty:) Twojego autorstwa niezapominajki są piękne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek przepiękny, widzę go w otoczeniu podobnych.Powiesiłabym je w jadalni, podziwiam Haniu malujesz je pięknie.Bardzo lubię kolor niebieski w ogrodach,który występuje na wszystkich poziomach.Haniu Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:
    radości w sercu,
    pokoju w myśli i duszy
    oraz gwiazdek szczęścia w oku.
    Niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    :***
    Niezabudki piękne! ... Coraz ich mniej i mniej nad potoczkiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, prześliczne niezapominajki, bardzo je lubię, tyle wspomnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno nie uwielbiać tych ślicznych niebieskich kwiatków z żółtym oczkiem. Ślicznie je namalowałaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię niezapominajki. Pozwalam im się rozsiewać gdzie chcą :-)
    Radosnych i spełnionych świąt Kochani !

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie pojawiają się to tu to tam w ogródku- piekne jak na twoim obrazku.Wszystkiego dobrego iszybkiej wiosny!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i skromne niezabudki.
    Życzę udanych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosny i słońca życzę Ci ,Haniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezabudki jakoś bardziej czarowały ucho :) Świąteczne ciepłe myśli przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za piękne życzenia i miłe słowa. Buziaki Hania:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Haniu,chciałabym żeby ju z zawisły u mnie. Całuskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione kwiatki ( no może jedne z ulubionych ) piękne...

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥