wtorek, 28 sierpnia 2012

W starym porcie

Obrazek " W starym porcie" namalowałam w technice mokrej akwareli, w mojej ulubionej pastelowej kolorystyce.
W prezentacji wziął udział kot bez imienia, ale za to z nazwiskiem i to jakim!!!
Oto kot Kociorski.
Prawda, że pasuje;-)))
Kot Kociorski jest wybitnym kotem tarasowym,
często widzianym też na dachu i płotku,
lubi się wyeksponować no nie.
Czasami nas trochę podręczy i znika na parę dni,
żeby wrócić potem i być witanym, całowanym i mizianym.
Powsinoga jedna !!!

Pozdrawiam Hania:)))

16 komentarzy:

  1. Piękna kolorystyka, piękny pejzaż.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie namalowałaś!:)Szkoda,że ja tak nie umiem:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to jest kot portowy zapewne:) Piękna akwarelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociorski jest wyjątkowo pięknym okazem futrzaka:)Obrazek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie lekkie akwarelki. Oczywiście oglądać i mieć bo malować nie lubię ,bo nie potrafię. Kot podobny do mojego miśka najukochańszego.Pomiziaj go pod szyjką ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. I mnie zachwycają twoje akwarelowe prace.
    Miłego dnia Haniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam ,że masz takie talenty :-)
    Ja niestety takich nie mam...
    Kociorski jest extra...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny obrazek! I te kolory... chciałabym też tak umieć malować.
    Pozdrawiam, miłego dnia życząc:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny dziękuję za miłe słowa!!!
    Kociorski bardzo dziękuje też Maszce za mizianie (bo miziania nigdy za wiele), określenia extra, piękny też mu pasują bo się jakoś napuszył dostojnie i mruczy.
    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wspomnienie w wakacyjnych klimatach ;-) Kot Kociorski jest wybitnie przystojny - pewnie marzy mu się wypad do portu na małą rybkę ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak tam poszukiwania wymarzonego miejsca??? Czekam niecierpliwie na kolejną relację?

      Usuń
  11. Pan Kociorski wspaniały.
    Akwarelka cudna.
    pozdrawiam serdecznie( wracam pomału do normalnego życia,oj ciężko bywało)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za szybkie wyzdrowienie!!!
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  12. Witaj
    Bardzo się cieszę że trafiłam na Twojego bloga gdyż widzę że oprócz pięknych obrazów są też kurki ozdobne i kaczki które sama również hoduję .
    Będę zaglądać jeśli można i pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ilonko!
      Bardzo mi miło, że będziesz do mnie zaglądać. Byłam na Twoim blogu i widziałam piękne ptactwo ozdobne, same perełki. Jestem pełna podziwu. Pozdrawiam Hania

      Usuń
  13. Kot ładny, ale akwarela bije go na głowę:) piękne kolory:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥