niedziela, 20 lutego 2011

Czekam na wiosnę niecierpliwie


W związku z tym, że wiosna jest niecierpliwie oczekiwana. A na dworze jak jest każdy widzi. Dla tego ogłaszam konkurs na najzabawniejsze tytuły do historyjki obrazkowej poniżej. Nagrodą jest akwarelka przedstawiająca uroczego ptaszka mojego autorstwa.
Zasady zabawy - konkursu:
  1. Umieszczasz zdjęcie nagrody z podpisem zabawa wiosenna u Hani
  2. Podajesz link do mojego bloga
  3. Piszesz pomysł na tytuł w komentarzu pod każdym zdjęciem
  4. Czekasz na wyniki konkursu do 28 lutego
  5. Jeżeli nie masz bloga to wystarczy jak podasz mi swój adres mailowy
Najlepsze opisy zostaną umieszczone w tytułach postów.
Zapraszam do zabawy:)


9 komentarzy:

  1. Haniu, ja się zgłaszam do zabawy:
    http://zapiskizdrogimlecznej.blogspot.com/2011/02/polowanie-na-czajke.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ochoczo! Wiosna już za progiem!
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, dziękuję za zaproszenie. Chętnie skorzystałam.
    Tytuły skojarzyły mi się ze powszechnie znanymi filmami.

    OdpowiedzUsuń
  4. z powszchenie znanymi ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wizytę u mnie. Zapraszam jeszcze do starszego posta, gdzie są zdjęcia jemiołuszek:
    http://zapiskizdrogimlecznej.blogspot.com/2010/11/dokarmiajmy-ptaki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodałam swoje wpisy(dziękuję za zaproszenie).Nie wiem czy dobrze zrobiłam,ale potraktowałam te zdjęcia jako całość.Pozdrawiam :).Poza tym piękne prace - zazdroszczę ludziom,którzy umieją malować,rysować itp.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haniu, nie wyświetlają mi się zdjęcia w tym poście, a bardzo bym chciała wziąć udział. Już wczoraj zaglądałam, ale nie miałam czasu, żeby interweniować... Możesz przesłać mi je na maila? asiamysli@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wizytę i za zaproszenie (i tak zawsze zaglądam do moich komentatorów ;-))
    Przepiękne rzeczy na Twoim blogu zobaczyłam, akwarelki są urocze, bardzo lubię takie "rycinowe" przyrodnicze obrazki. Masz talent, nie da się ukryć!
    A poza tym bardzo mnie interesują Twoje kurki i kaczki, napiszesz jakie masz? No i oczywiście byłabym przeszczęśliwa, gdybyś swój drób tu pokazała ;-)
    Aha - i decu zauważyłam takie w moim stylu (fiołki należą do moich ulubionych, w zeszłym roku kwitły na pisankach).
    Do konkursu się wstępnie zapisuję, ale jakoś mi elokwencja wysiadła dzisiaj... może to z zimna? ;-) Przemyślę i coś wrzucę.
    Tymczasem ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu, dziękuję za maila! Ciągle nie widzę zdjęć na Twoim blogu, a ponieważ trochę się boję, że podpiszę je pomyłkowo, więc pozwolę sobie wpisać wszystkie komentarze w tym miejscu.
    1. (bocian co leci)"Kochanie! Mam wspaniałą wiadomość!"
    2. (bociany dwa): "Zobacz co tu mam, bocianie piórko! Wiosna wraca, wiosna!
    3. (bocian na dachu) "Sama sprawdzę,może coś Ci się przewidziało "

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥