czwartek, 5 kwietnia 2012

wianek wielkanocny i stroik


Oto moja propozycja wianuszka na drzwi, który będzie witał moich gości w te święta. Bazą są wierzbowe gałązki owinięte sznurkiem, który łatwo zrobić samemu, wykorzystując materiał z własnego ogródka lub miłej sąsiadki. Na dole wianuszka przymocowałam gałązki bukszpanu i jałowca. Wpięłam też parę żółtych kwiatków i dodałam u góry atłasową kokardę. Następnie uwiłam gniazdko z sizalu i przykleiłam jajeczka. Gniazdka pilnuje kogucik, bo kurka była tylko jedna i wylądowała w stroiku poniżej.

Oba stroiki zrobiłam w tonacji żółto zielonej, żeby było weselej dodałam kurki i koguciki z czerwonymi grzebyczkami. Czerwony lekko ożywił kompozycję.
Okna umyte, dywany wyprane, firanki bielutkie i pachnące. Ogródek zadbany i zaopatrzony nowe wiklinowe płotki. Uwielbiam ten stan.
Szkoda tylko, że tak ziiimno, toteż ciepło wszystkich pozdrawiam i życzę wspaniałych Świąt Wielkanocnych. Hania

7 komentarzy:

  1. Cudne te twoje ozdoby Haniu.
    I tobie tez miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu tak napisałaś o tych porządkach, że aż mnie podniosło z krzesła!
    Ale jeszcze słówko naklikam :).
    Podziwiam Twoją umiejętność plecenia wianuszków i robienia stroików. To jest po protu talent!
    Tobie i Twoim najbliższym również życzę wspaniałych, radosnych, rodzinnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, mam doświadczenie w pleceniu wianków, płotków, ale najlepiej to mi chyba wychodzi plecenie trzy po trzy;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, Haniu, zazdroszczę Ci tego zadbanego, wychuchanego domu i ogrodu... u nas bałagan "na 102" ;-)) no ale trudno się ogarnąć, jak choroba w rodzinie... Tak mnie zainspirowałaś, że może jeszcze zasłonki upiorę (mam całe dwie ;-) i wianek machnę ;-) Twój taki cudny!
    Ściskam, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdrowia życzę. Mam nadzieję, że to nic poważnego!
      Ściskam Hania

      Usuń
  5. Piękne - eleganckie i świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stroiki świąteczne. I Tobie Haniu dużo uśmiechu na te święta, pozdrawiam serdecznie:)
    ps. Jak tam kwadraty?

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥