sobota, 11 czerwca 2011

Ostrzeżenie !!!

Chciałam wszystkich ostrzec przez haniebnymi praktykami niektórych dystrybutorów telewizji cyfrowej. Ofiarami padają najczęściej starsze , samotne osoby, którym wmawia się, że telewizję analogową z przekaźników naziemnych będzie można odbierać jeszcze tylko przez miesiąc co jest ewidentnym kłamstwem. Nakłaniają do najdroższych pakietów na 25 miesięcy. Podstępem na umowach zaznaczają dodatkowe opcje w wersji HD, natomiast zakładają dekodery, które nie posiadają tej funkcji do telewizorów 20 letnich i starszych. U mnie we wsi były już trzy firmy. To jakaś plaga. Montaż anteny jest oczywiście po bardzo ATRAKCYJNEJ cenie 399 zł. Udało im się nabrać parę osób, między innymi staruszkę, która mieszka w 200 letniej chatce bez wodociągu z najniższą możliwą emeryturą. Na szczęście dało się jeszcze to odkręcić bo jest 10 dni na odstąpienie od umowy. Ale rezygnacja z umowy to DROGA PRZEZ MĘKĘ zapewniam. Proszę ostrzeżcie sąsiadów i rodziny. Niestety ludzie są łatwowierni i nie czytają umów, szczególnie tych pisanych drobnym maczkiem. "Bo pani wszystko wcześniej powiedziała i była taaaaka miła". Ja nie byłam miła i powiadomiłam operatora telewizji, media , policję. Ksiądz w kościele też ostrzegł parafian.Teraz czas na bloga.

Pozdrawiam Hania

1 komentarz:

  1. Ile jeszcze takiej bezduszności na świecie !
    Haniu, udanej niedzieli

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥♥♥♥♥♥